torsdag 5. august 2010

Nytt flokkmedlem!


Lille Latte har blitt introdusert for den lille flokken min i dag og det har gått over all forventning. Hun ble grundig powergroomet og inspisert fra topp til tå, samt lagt på rygg utallige ganger. Hun har ikke lagt seg sammen med de to andre ennå, men det kommer nok. Hun har etter å ha gitt meg et godt bitt gått over til smakebiting og hun tar mat fra hånda mi uten problemer. Jeg mistenker at hun ser litt dårlig, men det er ikke uvanlig på rotter med røde/rosa øyne. Ellers er hun frisk og rask, fin i pelsen og klar i blikket. Buret var kjempespennende å utforske, er nok veldig mye større enn hva hun er vant til. Kjenner allerede at jeg er veldig begeistret for den lille pelsdotten, hun er så søt! Nå som rottene har begynt å bli tamme og trygge kjenner jeg at de nok etterhvert med letthet kommer til å tvinne meg rundt lillefingeren, de er så sjarmerende og lure. Gleder meg til å begynne å trene de etterhvert også!
Rottene koste seg veldig med peanøtter med skall på i går, men de syntes ikke det var like artig å gnage av skallet alltid så de fikk litt hjelp innimellom, de fikk også salat, agurk og eple og da var de storfornøyde.
Gleder meg veldig til jeg kan bestille RM3 nå for jeg synes ikke noe om at de velger ut de bitene de synes smaker best, da får de ikke i seg den næringen de trenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar